مائیکروسافٹ صرف میز پر ایک اگلے نسل کے پاس ایکس باکس ہے

مائیکروسافٹ صرف میز پر ایک اگلے نسل کے پاس ایکس باکس ہے، دو نہیں
گزشتہ دسمبر میں ہم نے رپورٹ کیا کہ مائیکروسافٹ مبینہ طور پر کاموں پر دو اگلے جین کنسولز تھا – ایک کوڈڈڈ این اینونڈا ہے جو پاور ہاؤس پرچم بردار ہو گا اور دوسرا دوسرا لان ہارٹ ہوگا جس میں بونس ون ایس جیسے بجٹ کا نمونہ ہوگا، لیکن ایکس بیون ایکس کی کارکردگی کے ساتھ . اب ظاہر ہوتا ہے کہ مائیکروسافٹ صرف ایک کنسول پر کام کر رہا ہے.
چلو یہاں مرحلے کا تعین کرتے ہیں: ای 3 2018 میں، فل اسپینسر نے بتایا کہ کمپنی اگلے ایکس بکس کنسولز کے ڈیزائن کے عمل میں پہلے سے ہی اچھی طرح سے تھا – اس کے ساتھ کنسول. ” تھوڑی دیر کے بعد، افواہوں نے شروع کر دیا کہ ہم ایک سے زیادہ XB کنسول دیکھیں گے اسپینر کے الفاظ کے انتخاب کی وجہ سے. یہ افواہ ونڈوز سینٹر سے ایک رپورٹ کے ذریعے سال کے اختتام کے قریب ہونے کی تصدیق کی گئی تھی.
اس سال کے E3 میں، دو کنسولوں کا کوئی ذکر نہیں تھا؛ صرف پراجیکٹ سکارٹیٹ چھٹی 2020 لانچ ونڈو کے ساتھ لایا گیا تھا. اس حقیقت نے افواج کو رد نہیں کیا کیونکہ چونکہ یہ پہلے سے ہی اطلاع دی گئی تھی کہ انکاڈاڈا اور لاکھارت پروجیکٹ سکارلیٹ چھتری کے تحت تھے – مائیکروسافٹ صرف ایک سیمنٹیکی کھیل کھیل رہا تھا. تاہم، Xbox کے اعداد و شمار کے نئے بیانات سے یہ پتہ چلتا ہے کہ مائیکرو مائیکروسافٹ صرف ایک اگلے جین کنسول پر صرف توجہ مرکوز کرتا ہے.
“ابھی، ہم پروجیکٹ سکارٹیٹ پر توجہ مرکوز کر رہے ہیں اور ہم نے اس مرحلے پر کیا کیا ہے.”
بزنس اندرونی کے ساتھ ایک انٹرویو کے دوران اسپینر نے اعتراف کیا کہ وہ صرف ایک نظام پر کام کرتے ہیں. جب انہوں نے E3 2018 میں کثیر لفظ “کنسول” کے استعمال کے بارے میں پوچھا، اسپینر نے وضاحت کی کہ وہ سکارلیٹ اور ایکس بکس ایک ایس کا حوالہ دیتے ہیں.
“پچھلے سال ہم نے کنسولوں کو بتایا، اور ہم نے ایک کنسول بھیج دیا ہے [XB1S]، اور ہم نے اب ایک اور کنسول تیار کیا ہے. مجھے لگتا ہے کہ یہ کثیر ہے، “ایکس باکس باس کو چھوڑ دیا. “ٹھیک ہے، ہم پروجیکٹ سکارٹیٹ پر توجہ مرکوز کر رہے ہیں اور ہم نے اسٹیج [اکا اینکونڈا] پر کیا کیا ہے.”
اس کا عذر تھوڑا سا چمکدار لگتا ہے. وہ صرف افواہوں پر ڑککن ڈالنے کی کوشش کر سکتا ہے. تاہم، ایسا لگتا ہے کہ مائیکرو مائیکروسافٹ نے اگلے-پیسہ پیسہ ساز میں زیادہ توجہ ڈالنے کے حق میں مائیکروسافٹ کو کم کے آخر میں کنسول کے لئے دوبارہ ری سائیکل بننے کی منصوبہ بندی بھیجا.
کمپنی کی سٹریمنگ سروس بھی xCloud پر غور کرنے کے لئے بھی ہے. افق پر کھڑے ہوئے گوگل کے اسٹادیا کے ساتھ، یہ ممکن ہے کہ کمپنی اپنے اسٹریمنگ کے مفادات میں سر کرنا چاہتا ہے.
Our Site: kjosh.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *